Het netwerk bestaan uit meer dan 200 service punten in Nederland en Belgie waaronder enkele premium service punten.
De service punten zijn veelal bedrijven die zich gespecialiseerd hebben in de reparatie, service en onderhoud van fietsen en bevinden zich op een vaste locatie. In Nederland is de dekking volledig en hierdoor hoeft niet ver gereisd te worden door de consument. 
De consument kan, ingeval van garantie, via het CALL CENTER een afspraak maken.

 

De voordelen van onze Service:
1. Geen wachttijden
2. Afspraak wanneer het u uit komt
3. Directe afstemming over onvoorziene noodzakelijke reparaties
4. Direct afstemming over de kosten, dus u weet waar u aan toe bent


foto_netwerkPremium Service
De mobiele service is een premium service welke kan ingeschakeld worden bij garantie, service, onderhoud en reparatie van fietsen. U kunt rekenen op een service monteur aan huis. Met name voor oudere of minder valide mensen kan deze service een welkome aanvulling zijn. Met ons mobiele service netwerk spelen we in op een vraag uit de markt naar een hoog service niveau. In geval van garantie geldt er voor de mobiele service wel een eigen bijdrage, dit in tegenstelling tot het gebruik van de vaste service punten.


De voordelen van onze Premium Service: (tegen een kleine eigen bijdrage)
1. U hoef niet naar een vast service punt / fietsenmaker
2. Geen wachttijden
3. Afspraak wanneer het u uit komt, uw fiets wordt opgehaald of wij komen bij u langs ( afhankelijk van uw lokatie )
4. Directe afstemming over onvoorziene noodzakelijke reparaties

 

- Procedure Servicemeldingen